Wednesday 11 January 2012

happy :)

Assalamualaikum kawan kawan semua .


Entry aku kali nih aku nak share story about kegembiraan aku pada siang tadii .
koranggg nak tahu keh ? meh sini aku cite kan .
siang tadi aku telah menjalani test jpj kereta di CEMERLANG DRIVING SCHOOL di area tempat tinggal aku .
macam macam ragam lah yang aku tengok , kelakar rasanya .
N aku merupakan calon jpj sesi 1 no 55 , perrhh !
gabra tu jangan sebut lah kan , sampai menggigil aku nak sign kat pakcik jpj tuh , hahaha .
settle bahagian 2 , aku buad bahagian 3 .
time bahagian 3 , aku rasa bertuah sangat sebab abg jpj yang menguji pemanduan aku tuh tersangat lah sporting .
nak tahu sporting dari segi apa ? dari semua segi beb .
aku drive slow , then dia suh drive laju .
radio ? jangan cakaplah kan , dah rupa disco dah , tapi bestt !
abg jpj tuh pulak ralat dengan phone , mesej awekkss lah tu oii .
tp dye ada complain kat aku pasal gear , nak tahu ?
hah , aku nih cerdik bebeno ! guna gear ikod suka kepala otak aku jeh laa kan .
hahahaha , but i'm really happy because at the last , aku berjaya lulus dalam test jpj kereta dalam bahagian 2 N 3 .
Alhamdulillah , syukur ke hadrat illahi , amiin :)
N now aku sudah ada lesen kereta , yeay ! 
okay laa , untuk entry kali nih tu jeh story yang aku nak share dengan koranggg semua .
i want to sleep first , because tomorrow my class so early .
k dadaaa all bloggers !
Thanks Sudii Membacaa Entryy Akuu . Sukee ? Like Teruss !