Sunday, 20 November 2011

17/18/19 november 2011 :))

hye uolls ! 
dah lama rasanya tak update ' ~~ Aku Adalah Aku ~~ ' ni kan ??
hihihihi ..
busy siked lately ni .
kihkihkihkih :))
busy nyaa sebab boyfie aku datang selangor ( putrajaya ) .
okay jomm aku nak berceloteh ni !
gagagaga ..
selama 3hari 2malam boyfie aku ada dekat selangor ni aku rasa happy sesangat .
boyfie aku duduk kedah , so jarang lah jumpa kan .
rindu ? tipu laa cakap tak rindu kan ..
hurmm ~~
boyfie aku datang hari khamis 17/11/2011 baru ni .
bapak laa happy gilaa aku dibuat nyaa .
tapi gembira aku hanya sementara .
sebab nyaa , boyfie aku cuti kejap jee .
hari sabtu 19/11/2011 dia dah kena balik kedah .
maklum lah dia bekerja makan gaji .
lain lah kalau dia boss kan .
huhuhuhu ..
17/11/2011 hari khamis dia datang sini , hujan pulak .
dia datang sini naik bus .
dari yan , turun pulak kat kajang .
sampai kajang pulak pukul 5petang , yang aku pukul 5petang tu baru terhegeh hegeh nak mandi , cian boyfie aku kena tuggu dekat sejam gak laa .
pukul 6 lebih nak masuk magrib baru aku sampai kat hentian kajang tu .
sabar jelaa boyfie aku tu kan , hahaha ..
lepas ambil dia , dia ajak makan dulu , okay kami pun pergi makan .
lepas makan , aku hantar dia kat rumah sewa tempat kerja lama dia .
lepastu aku cakap kat dia aku nak balik mandi , dia kata okay :))
malam nye pulak kami pergi jalanjalan kat alamanda putrajaya , lepastu kami pergi lepaklepak kat jambatan kuning kat PICC , best nyaa !
dekat pukul 12 malam kami pun balik ke rumah ..
hihihihihihi :))
18/11/2011 hari jumaat nya pulak lepas solat jumaat dalam pukul 2setengahpetang , kami keluar pergi alamanda putrajaya lagi , sebab nya nak beli tiket wayang untuk malam , huhuhu ..
lepas beli tiket wayang tu , dia ajak makan , dia tanya aku nak makan apa , aku cakap tak kesah , okay fine ! yang aku kelakar nya laa kan , aku makan hotplate ( sizzling ) then dia pun nak makan sama macam aku , haihh ..
awak tu lapar tapi degil nak makan macam aku jugak , tiruu je !
hah sudahnya , dia tak habis sebab dia cakap tak sedap , ahahahaha padan muka siapa suruh ikut aku makan makanan tu , hahahah :)) abang abang buat lawak je ..
habis je makan aku cakap kat dia aku nak makan icecream Mcd , boleh pulak dia cakap macam ni " sayang ni tak kenyang lagi ke ? ni perut ke telaga buruk ? hahaha , takpe pun dia cakap macam tu , aku tak kesah sebab aku tahu dia sayang aku <3 hihiihi ..  aku pun jawab laa alaa , dessert .. takpe kan , boleh laa .. " last last dia mengalah , huhuhu :))
malam nya pulak dah tiba masa untuk tengok movie .
kami tengok movie AKU BUKAN TOMBOY !
ceita nya bestt . komedi + jiwang sikett , hahaha ..
tapi yang paling best nya ..
korank nak tahuu ?
hihihihi ..
jengjengjeng !
aku dilayan macam anak raja ohh . dia suapkan popcorn kat aku ..
peerrrhhh !
romantik sangat sangat abang malam tuu , aku suka sangat sangat <3
lepas abes wayang pulak dia cakap dia lapar , then dia ajak pergi pasar kat presint2 putrajaya .
okay jomm !
sampai kat pasar , kami pun beli laa makanan , settle semua kami pergi melantak makanan yang kami beli tu kat taman rekreasi PICC .
habis jee makan , kami lepak kat jambatan PICC , apalagi sesi begambar laa kan , sebagai kenangan , hahaha :))
dah puas , kami pun balik ..
19/11/2011 ?
hurmm ~~
cepat nya masa berlalu kan ..
aku rasa macam baru semalam dia dengan aku , tibatiba pulak dah hari sabtu ..
petang pukul 3 baru dia pergi beli tiket bus , kami gunakan petang tu dengan sebaik mungkin .
kami lepak kat taman rekreasi PICC tu , hujan pulak turun , dia belikan icecrem yummm yumm ! nikmat tak terkata :)) hujan benti dah dekat magrib , kami balik rumah , mandi mandi ..
pukul 8 keluar lagi , pergi makan lepastu kami lepak jambatan lagi untuk sesi bergambar lagi laa kan , dan pulak dia nak balik , batery phone dye low , terpaksa laa kami tukar phone , huhuhuhu . tapi yang tak best nya kami dapat lepak kejap je sebab bus dia pukul 10malam . lepas dah bergambar , sembang sembang , tengok jam kat tangan dah pukul 9.40malam , dia pun start motor , merempit pergi ke putrajaya sentral , naseb laa dekat kan ..
dalam masa 10minit , sampai laa dekat putrajaya sentral tu .
aku pun apalagi dengan mimik muka aku laa , sedeh kott ..
huhuhuhu ~~
tak lama lepas tu bus dia pun sampai , aku sempat jugak guraugurau dengan dia :))
before dia naik bus ..
aku salam cium tangan dia , nak menitis airmata aku time tu tapi aku tahan je , aku taknak dia tahu yang aku sedeh ..
dah salam tu , aku cakap kat dia " sayang balik dulu ye bang ? dia ckap okay , elokelok bawak motor tu .. "
aku pun terus naik escalator , aku taknak lamalama kat situ , sebab nanti aku nangis , huhuhu :(
tapi takpe ,,
nanti dia datang sini lagi :))
abang sayang sayang abang sangat sangat ! 
hohohohoh ..
k laa , kat bawah ni aku nak letak pic kami yang tak berapa nak okay tu tapi bagi aku pic ni amat bermakna buat aku ..
<3 <3 <3

<3 mohd hanif bin hin <3
a.k.a 
: myboyfie ( abang ) :
sayang abang <3

<3 abang <3

<3 <3 <3

abby <3 hanif

<3<3 muahmuahmuah <3<3

<3 rabi'atul'adawiyah binti mohamad nazir <3
a.k.a
: hanifgurlfie sayang ) :

      


Thanks Sudii Membacaa Entryy Akuu . Sukee ? Like Teruss !