Saturday 26 November 2011

lesen kereta :))

lesen ohh lesen ?
excited + nervous nak drive kereta ..
aku pernah drive gak dulu , abang amir ajar ..
tapi , dah lama ..
boleh uhh memeng boleh nak drive but aku still nervous ..
kalau motor , aku rock ..
sengal en aku ?
isnin 28november right ?
hah , baru dapat L kereta then apalagi belajar driving sama driving teacher laa kan ?


hahahaha , time motor dulu senang sangatt lulus nya !
sebab , dah biasa bawak motor + dah cekap , hahaha :))
harap , kereta aku dapat lulus P sekali sahaja ..
amiin :))
insyaAllah .. if takdepape halangan , tahun 2012 aku dah ada P kereta , sukanya !
kawan aku yang gila + gedik sewel tu pun ambil lesen sekali dengan aku jugak , hahaha .
sorry , saidatul amira ! terkutuk kamu di sini . ngeee ~~
kami ambil lesen dekat makcik rubiah sulaiman a.k.a datin biah ! gagagaga .. dapat tahu kat cik biah , siap aku ni kan , huhuhu ..
nak tahu kat mana ? taknak tahu takpa , aku bagitahu jugak , cakap aku kecoh ? takpa ..
aku cakap laa AKU KESAH PULOKK ?
hahaha , gila !


kami ambil lesen kat CEMERLANG DRIVING SCHOOL :)) hah , nampak ?? ( tiru ayat pain )
sape sape yang dah baca entry ni , doakan aku sama datul lulus P okayy ?
sayang korangg ketat ketat sangatt !!

Thanks Sudii Membacaa Entryy Akuu . Sukee ? Like Teruss !