Sunday 20 November 2011

1st time :))

hye uolls !
today i want to tell about pashmina yang i baru beli .
hahahah :))
actually , aku bukan reti berpashmina berbagai bagai neyh .
tapi nak taknak , dah beli dah pun .
huhuhuh :pp
aku pun apalagi tak kan nak buad hiasan kott pashmina tu kan , dengan keyakinan diri yang tak berapa nak ada ni , aku pun try lah pakai .
tapi just simple simple jelaa , seperti yang kawanku eyla a.k.a chomel pakai haritu .
kihkihkihkih :))
mula mula nak start pakai tu rasa macam rumit sangat , tapi bila dah pakai tu nampak macam senang sangat sangat ..
start from now , aku nak beli pashmina laa .
huhuhu , ada gaya !!
kat bawah ni aku nak share 2 , 3 keping gambar aku :pp

look simple right ? huhuh :))

agak serabutt sikett , 1st time kan :))

with shahir <3

okayy guyss !
sinple is pimple right ?
huhuhuh :))
for the first time i'm wearing pashmina <3
ily hanif <3



Thanks Sudii Membacaa Entryy Akuu . Sukee ? Like Teruss !