Saturday 26 November 2011

30 zulhijjah 1432H :))

hey uolls !
firstly , aku nak ucapkan SELAMAT  MENYAMBUT TAHUN BARU ISLAM 1433H :))
cepat kan masa berlalu ?
mudah mudahan tahun 1433H kita dapat manfaatkan dengan sebaik baik nya okayy :)
ngeee ~~~
now , nak celoteh gilo gilo sat ..
hari ni , 26november 2011 kan ?
aktiviti hari ni , aku dan family pergi ke BANDAR TASIK PUTERI , RAWANG , SELANGOR ..
buatt apa ?
tak kan berkelahh kott kann , hahahah ..
kami pergi ke rumah kawan ayah iaitu PAKCIK TARMIZI , anak perempuan di kahwin ohh ..
kenyangg akuuu !!
eerrggghhhh ! alhamdulillah :))
time ontheway kat highway , jalan jammed gila ! 2kali aku nampak kereta accident ohh , hancur kereta =,=
hurmm .. time nak ontheway balik pulak , hujan tapi hujan sekejap saja ..
then , ayah ajak jalanjalan tengok kat ISTANA BARU , cantekk !!
apalagi snap picture laa kan ? tapi aku tak keluar dari kereta pungg , aku just snap melalui cermin tingkap , huhuhu .. jadi laa kan ? daripada takde !
dalam 10minit je kat situ , then kami chouu !!
sampai je kat BANDAR BARU BANGI , ayah ajak makan cendoll ..
peerrgghhh ! memang aku suka sangatt lahh kan .. hahaha !
aku dah dapat makan serawa durian + pulut , cendol pun dah !!
alhamdulillah :))
harap lepas ni tekak aku ni jangan lah menggedik lagi yaa ?
bak kata kawan aku si eyla tu " kau ni mengandung ke apa " hahaha , sioott !
k , ni kat bawah picture gilo gilo for today !
# aku
#adek syawal
#adek shahir
#ayah
#istana baru
* sorry guyys , pic my mom not have lol *

 # tercengang yaa ? #

 # cute kan ? ngeee ~~ perasan sudah ! #

 # muka monyokk #

# bluueekkk ! #

# jalan sedang di selenggara di hadapan #

 # jammed di jalan sebelah #

 # hujan #

 # hujan membasahi bumi , rahmat daripada yang MAHA ESA #

# awan gelap or langit mendung ? #

 # macam poyo laa pulokk kecikk ni ehh #

 # motor tu ? semak ! #

 # love kauu lahh dekk ! #
 # RAMN + MSAMN #

 # hah , apa pandang kecikk ? #

# tidur ayam kauu pendekk ! ngee ~~ #

 # ayah sedang memandu #

 # nak elak konon kauu ! #

# snap ! #

# kebiyolan + kebingungan #

 # heisshh #

 # dak kecik yang tak reti duduk diam ! #

 # tol ? #

 # pashmina aku ? uurrgghh ! #

 # aku sewell #

 # bluurr #

# love boyh of you ! #

 # serious + kepoyoan #

# ISTANA NEGARA yang baru #

# luar istana #

# pemandangan pintu masuk #

# kelihatan pengunjung sedang bergambar #

# ISTANA NEGARAKU #

# jambatan baru susur keluar daripada istana #

Thanks Sudii Membacaa Entryy Akuu . Sukee ? Like Teruss !